A importancia das/dos profesionais que
traballan nas escolas infantís é crucial. Nas súas mans está a posibilidade de
establecer unha boa relación afectiva coas crianzas, que lles dea seguridade e lles
permita explorar o mundo circundante, gañando en cotas de autonomía. Nas súas
mans está o deseño duns espazos que habitarán diariamente as nenas e nenos, lugares
cómodos, amables e estimulantes; deben tomar decisións sobre os materiais que
encherán eses espazos: tipo, tamaño, accesibilidade; organizarán tamén os
tempos, aproveitando os momentos de alimentación, hixiene ou descanso para
desenvolver actividades educativas tan importantes como calquera outra das
desenvolvidas na aula; acometerán o deseño e posta en práctica do plano de
relación coas familias e farán propostas pedagóxicas adaptadas ás idades e
capacidades das crianzas.
Pode asumirse todo este conxunto de responsabilidades sen unha axeitada
cualificación? Parece evidente que non. A escola infantil precisa profesionais
ben formadas/os pola importancia do traballo que nelas se desenvolve.
Hai uns meses participei nas I Xornadas educaBarrié sobre experiencias de ciencia en educación infantil co propósito de por en valor a formación das e dos Técnicos/as superiores en educación infantil desde a análise das claves nas que se asenta a formación inicial das educadoras e educadores infantís como persoas con responsabilidades directamente educativas dentro das escolas infantís, estes días estamos tratando este tema nas aulas, aquí queda a presentación utilizada no relatorio:
Ningún comentario:
Publicar un comentario